اسباب کشی از وردپرس

اگر چه که از سرویس وردپرس خیلی راضیم اما به علت فیلتر شدن این سرویس بالاجبار باید از این سرویس کوچ کنم. تازه این رو با سرویس یاهو آپدیت هماهنگ کرده بودم و داشت حسابی خوب کار می‌کرد که کاسه و کوزه به هم خورد و وردپرس فیلتر شد.

به هر حال فعلاً رفتم به سرویس بلاگ‌ها (Bloghaa.com) که یک سرویس ایرانیه اما با نرم افزار وردپرس کار می‌کنه. اکثر خصوصیت‌هاش شبیه همین وردپرس دات کامه اما فکر کنم که یک سری قابلیت‌هایی کمتر داشته باشه که حین کار باهاش متوجه بشم. اونها رو هم حتماً به استحضارتون می‌رسونم.

از این به بعد وبلاگ من بر روی «بلاگ‌ها» به آدرس: http://idlpress.bloghaa.com به روز می‌شه. این وبلاگ رو هم از جستجو توسط موتورهای جستجو حذفش کردم.

پاسخی بگذارید

