نظراتی پیرامون وب ۲

یک چند وقتی هست که روی وب ۲ و استفاده اون در امر مقاله‌نویسی و کلاً کار علمی مخصوصاً همکاری‌ها (Collaboration) دارم کار می‌کنم. مطلب زیاد پیدا کردم و در حال خوندنشون هستم. برام جالبه که تا الان با اینکه با بسیاری از این تکنولوژی‌ها آشنایی دارم اما هنوز یک کار درست و حسابی باهاشون نکردم. البته یک علت اصلیش اینه که پایه ندارم. به هر حال برای همکاری باید با یکی همکاری کرد. اونهایی که باهاشون در حال مقاله‌نویسی هستم زیاد حال این کارها رو ندارن و اونهایی هم که اهلش هستن انگلیسی زبونن. انشالله پروژه‌هایی رو که خواستم با زبان انگلیسی کار کنم با اونها کار می‌کنم. فکر کنم چیزهای خوب درست و حسابی ازشون یاد بگیرم.

پاسخی بگذارید

