عنوان ادامه دار در جداول ترسیمی با ورد (Continued Caption In MS-Word)

امروز می‌خواستم یک سری جداولی که از spss وارد کرده بودم رو در ورد اصلاح کنم؛ اما یک سری جداول طولانی رو spss به صورت خودکار شکسته و به چند جدول تقسیم کرده بود؛ برای همین از قابلیت Caption ورد که می‌خواستم استفاده کنم با مشکل مواجه می‌شدم که چطوری عبارت «ادامه» و یا «Continued» رو در عنوان جداول بعدی جدول اصلی وارد کنم؛ برای همین یک راه حلی که به ذهنم رسید رو اجرا کردم که جواب داد:
یک سطر به جداول بعدی اضافه کردم و بعد Caption جدول اصلی رو داخلش کپی کردم (تا فرمت نگارش ثابت بمونه) بعدش؛ فیلد مربوطه به Caption رو پاک کردم و اون‌وقت از طریق Cross Ref به اون جدول اصلی ارجاع دادم؛ حالا هر چی عنوان اون تغییر کنه، عنوان جدول من هم تغییر می‌کنه؛ عبارت «ادامه» رو هم دستی آخرش اضافه کردم.

چون جدول اصلی به چهار تا جدول شکسته بود؛ کل سطر رو کپی کردم؛ بعد علامت چهار پیکان، رو در کنار جداول بعدی زدم تا کل جدول انتخاب بشه، حال Paste کردم؛ ردیف اول خیلی قشنگ سر جاش نشست و جدول هم به هم نریخت.

پاسخی بگذارید

